Creștini Liberali

Pentru Dumnezeu, și pentru dragoste.

Romani 1 și 2 | De Dave

Mărimea textului:

În Romani 1 și 2 Apostolul Pavel avertizează că mulți au fost vinovați de inchinare la dumnezei străini care este idolatrie. Dragostea pentru dumnezei străini este o iubire ne-naturală. Unii bărbați și femei a permis sexul să devină zeul lor, iar rezultatul este transformarea dorinței naturale pentru sex în ceva nefiresc (verseta 26).

 

Apostolul Pavel nu specifică ce acest comportament sexual nefiresc este, dar nu este ceva natural pentru cei care au făcut sexul zeul lor. El ar fi putut fi vorbit despre prostituate de Templu, pe care el a discutat în mod clar în 1 Corinteni. Pentru homosexuali această parte a pasajului nu ar trebui să se aplice. Pentru un Creștin, Dumnezeu este pe locul întâi în viața lui și nu sexul, astfel încât acestea nu se încadrează în această condamnare.

 

Ne-natural nu inseamna că este greșit de a fi Homsexual!

Problema este că Apostolul Pavel descrie ca bărbații prefera în mod natural femeile. Pentru bărbați a căror preferință naturală este pentru femei, să facă sex cu un bărbat ar încălca aceasta, ca și în cazul de pederasție.

 

Din această înțelegere din aceleași utilizare a Apostolului Pavel a termenului "natural" sunt multe biserici care interzic bărbațiilor să aibă părul lung, bazat pe 1 Corinteni 11:14. Sau "natural" poate însemna ceea ce se observă de obicei (Romani 11:24). Desigur, în zilele a Apostolului Pavel preferința de obicei a oameniilor a fost pentru sexul opus. Se pare mai mult și mai mult că homosexualitatea este o caracteristică redundantă de naștere la fel cum este stângăciia. Dacă heterosexualitatea este norma, aceasta nu înseamnă că cei natural născuți homosexuali sunt mai puțin binecuvântat de Dumnezeu.

 

Importanța Romani 2, De a citi Romani 1 fără Romani 2 este o mare greșeală, Apostolul Pavel continuă să ne spună să nu ne judecăm reciproc! El subliniază auto-neprihănirea a celor care au judecat doar păgânii descrise în Romani 1. Apoi, el reiterează porunca lui Isus "Regula de Aur" în propriile sale cuvinte.

 

Deci, ce sa întâmplat între Romani 1 și 2?

Apostolul Pavel folosește o tehnică de atragere de atenție, ca orice scriitor sau vorbitor bun. În această scrisoare, el este preocupat cu încercarea de a acoperi decalajele dintre Creștinii Evrei și Creștinii Greci, care sau judecat și sau condamnat reciproc.

 

Apostolul Pavel incepe prin a vorbi despre acele "păgâni îngrozitor" - un grup de care atât Creștini Evrei și Greci sau simțit superior. El dă o listă lungă de "păcate " la care Creștinii probabil, au spus "Da, da, acei oameni răi, noi suntem mai buni". Apoi, după ce ia prins pe fapt, spune el "de a judeca, judeci pe tine înșine." Prin utilizarea unui exemplu păgân de păcate , el a putut merge și să spună, "vă-am prins! judecați!" El a spus, "Dumnezeu nu este părtinitor"

 

Romani 1 este utilizat în mod abuziv astăzi pentru a condamna homosexualitatea cum Creștinii Evrei și Greci sau condamnat reciproc în zilele lor. El nu a scris capitolul 1 pentru a fi utilizat separat de capitolul 2. Punctul lui nu a fost de a consolida condamarea, ci să spună stop de a judeca. În Romani 1 Apostolul Pavel nu a spus nimic despre homosexualitate practicată ca în zilele noastre.

 

Ideea de "împotriva naturii" nu a avut nimic de a face cu homosexualitatea doar a avut loc un accent tot mai mare de moraliști elenistice Evreiești și Creștini cu privire la puritatea sexuală, în apocrifele evreiești târzii și scrierile Creștine timpurii.

 

În mediul intelectual opus vehement la hedonismul casual ale lumii elenistice, multe chestiuni care nu au fost în mod specific sexual, a devenit; Acesta a fost cazul cu întrebările maritale, cum ar fi adulterul, homosexualitatea și onanismul. Acest lucru a fost realizat prin modificarea doar ușor a cuvintelor grecești!

 

Școlile iudeo-platoniste ca în Alexandria, a influențat foarte mult unii Creștini timpurii, deoarece acestea au combinat autoritatea de învățare clasice, cu tradiție de burse din Vechiul Testament (responsabil pentru traducerea Septuagintei pe care cei mai mulți Creștini au folosit).

 

Pentru Creștini, regula Alexandriană a avut o mare influență în ceea ce era considerat "natural". În secolul al treilea Clement din Alexandria a afirmat că "a face sex pentru orice alt scop decât pentru a produce copii este de a încălca natura. Acest concept a fost, de asemenea, predat de Filon la Evrei Platoniști. Orice utilizare a sexualității umane, potențial sau actual, care nu produce urmasi legitimi încălca "natura": toate problemele morale au fost subordonate datoria primară a masculuilor, de a procrea.

 

Celibatul a fost la fel: nefiresc ca homosexualitatea, incapacitatea de a divorța o soție stearpă a fost "nefiresc", așa cum a fost mastúrbarea.

 

Din păcate, tradiția Bisericească de astăzi, a luat în serios aceste răsuciri a Scripturii și ignoră cercetarea adevărată biblică pentru a găsi adevărul ale Scripturii. Dar mulți Creștini cred că le știu pe toate și mulți nu sunt deloc constienți de învățăturile lor false. Acesta este motivul pentru care unele părți din Creștinismul de astăzi este o astfel de parodie. Dar nu trebuie să fie așa, în cazul în care am învăța mai mult de învățăturile lui Hristos de dragoste și acceptare, mai degrabă decât legalism care au avut semnificația lor răsucite și au fost redefinite de către nimeni altul decât Hristos însuși!

 

Articol Recomandat: Legea dragostei, Isus a schimat toată legiile la legea dragostei

 

 

>

Tweet

 

 

Înapoi în meniu

 

Înapoi pe pagina principală

 

Copyright © Liberated Christians, Inc