Creştini Liberali

Pentru Dumnezeu, şi pentru dragoste.

Cântarea Cântarilor | Versete sexy din Biblie | De InkAboutIt

Mărimea textului:

Cântarea Cântarilor, Versete sexy din Biblie din Cântarea Cântarilor.

Biblia în numeroase locuri ne învaţă despre sânii femeilor şi vorbeşte despre ele în acelaşi timp, şi despre fanteziile sexuale şi de actul sexual.

 

Nicăieri în Biblie nu găsim o ilustraţie mai clară a atitudinii lui Dumnezeu către sexualitate decăt în Câtarea Cântarilor, zis şi Cântecul lui Solomon.

 

Câtarea Cântarilor este o carte plină de erotism şi de dorinţă, şi din cauza asta, din păcate majoritatea Creştinilor ori o evită, ori încercă ca aceasta să înseamnă altceva. Cei care au curaj să o aducă la lumină sunt imediat condamnate pentru blasfemie.

 

Comparînd sânii surorilor lui la dimensiunea de turnuri:

Să ne uităm la următoarele versete: "Avem o soră micuţă, care n'are încă ţîţe. Ce vom face cu sora noastră în ziua cînd îi vor veni peţitorii?" Cântarea Cântarilor 8:8, şi mai târziu, despre sora ..... "Eu sînt un zid, şi ţîţele mele sînt ca nişte turnuri; în ochii lui am fost ca una care a găsit pace." Cântarea Cântarilor 8:10: "

 

Cântarea Cântarilor 4:5: " Amîndouă ţîţele tale sînt ca doi pui de cerb, ca gemenii unei căprioare, cari pasc între crini." Adică fata avea sâni ca două turnuri - mari şi ferme, cum ea dansa sânii ei săreau ca doi pui de cerb. Fata a dansat într-un mod că sânii ei erau visibile, semănând cu gemenii unei căprioare, cari pasc între crini. Acesta a fost un factor major care a determinat oamenii să se încânte în ea. Asemenea dansuri erau obişnuite în acele vremuri.

 

Cântarea Cântarilor 6:13: "Întoarce-te, întoarce-te, Sulamito! Întoarce-te, întoarce-te, ca să te privim."

 

Cântarea Cântarilor 1:2: "Să mă sărute cu sărutările gurii lui! Căci toate desmierdările tale sînt mai bune de cît vinul," Cântarea Cântarilor 1:2: "Cerul gurii lui este numai dulceaţă şi toată fiinţa lui este plină de farmec." Cântarea Cântarilor 1:2: "Şi gura ta toarnă un vin ales,"

O femeie cere sărutările iubitului ei. În ambi cazuri cuvântul în Ebraică pentru gură este folosit. Însemnând interiorul gurii, ea cere sărut cu limba, sau cear sex oral.

 

Cântarea Cântarilor 4:6: " Pînă se răcoreşte ziua, şi pînă fug umbrele, voi veni la tine, munte de mir, şi la tine, deal de tămîie." El nu vorbeşte despre o călătorie în munţi la miezul nopţi, ci despre o călătorie sus pe zona ei genitală.

 

Cântarea Cântarilor 4:12-16: " Eşti o grădină închisă, soro, mireaso, un izvor închis, o fîntînă pecetluită. 13 Odraslele tale sînt o grădină de rodii, cu cele mai alese roade, mălini negri şi nard; 14 nard şi şofran, trestie mirositoare şi scorţişoară, cu tot felul de tufari de tămîie, smirnă şi aloe, cu cele mai alese mirezme. 15 O fîntînă din grădini, un izvor de ape vii, ce curge din Liban. 16 Scoală-te, crivăţule! Vino, vîntule de miazăzi! Suflaţi peste grădina mea, ca să picure mirosurile din ea! -Să intre iubitul meu în grădina lui, şi să mănînce din roadele ei alese!"

 

Aceasta femeie este grădina inchisă, dar care se va deschied pentru iubitul ei. Ea invită pe el în grădina ei - trupul ei - de a mânca din fructele ei, şi a bea din apa dragostei ei. El a mânca din fructele ei şi a bea apa dragostei ei sunt eufenisme pentru actul sexual.

 

După cea ce ea o invită pe el în grădina ei, el răspund când el zice: Cântarea Cântarilor 5:1: "Eu intru în grădina mea, soro, mireaso, îmi culeg smirna cu mirezmele mele, îmi mănînc fagurul de miere cu mierea mea, îmi beau vinul cu laptele meu... -Mîncaţi, prieteni, beţi şi îmbătaţi-vă de dragoste!" El sa bucurat de toate deliciile trupului ei.

 

Cântarea Cântarilor 2:3-4: "Ca un măr între copacii pădurii, aşa este prea iubitul meu între tineri. Cu aşa drag stau la umbra lui, şi rodul lui este dulce pentru cerul gurii mele. 4 El m'a dus în casa de ospăţ, şi dragostea era steagul fluturat peste mine."

Bărbatul este asemănat cu un pom de mere sub care femeia este aşezată cu mare încântare. Sensul acestor fraze poate fi o referire generală la a face dragoste, dar pot referi şi la sex oral, cum femeia este aşezată "sub umbra" lui sau între picoarele lui şi o încântă cu gura ei.

 

După ce a comparat pe bărbat cu un pom de mere, acum cântecul zice că femeia este un finic (palmier) Cântarea Cântarilor 7:6-9: "Ce frumoasă şi ce plăcută eşti, tu, iubito, în mijlocul desfătărilor! 7 Statura ta este ca finicul, şi ţîţele tale ca nişte struguri. 8 Îmi zic: ,,Mă voi sui în finic, şi -i voi apuca crăcile!`` Atunci ţîţele tale vor fi ca strugurii din vie, mirosul suflării tale ca al merelor. 9 Şi gura ta toarnă un vin ales, care curge lin ca răspuns la desmierdările mele, şi alunecă pe buzele noastre cînd adormim! Bărbatul se va delecta în vedera şi simţirea sâniilor ei

 

Cântarea Cântarilor 2:3-4: "Întăriţi-mă cu turte de struguri, învioraţi-mă cu mere, căci sînt bolnavă de dragostea lui." Ea cere pe el de a se delecta în trupul ei.

 

Cântecul se referă la sânii femeilor ca "strugirii din vie" atârnând, dulce la gust, incantatoare să fie privite , incantatoare să fie atinse. El menţionează o femeie care avea sânii ca două turnuri şi-a exprimat îngrijorarea că sânii surori ea mai mică nu îl sa dezvltat sânii încă.

 

Cântarea Cântarilor 1:13: "Prea iubitul meu îmi este ca un mănunchi de mir, care se odihneşte între ţîţele mele."

 

Dumnezeu nu este jenat de sânii femeilor, El a creat sânii femeilor la fel ca un object sexual, ca şi pentru alăparea copiilor.

 

Laudă patul pe care au făcut dragoste

Cântarea Cântarilor 1:16: "Ce frumos eşti, prea iubitule, ce plăcut eşti! Verdeaţa este patul nostru!"

 

Făcând dragoste toată noaptea

Proverbe 7:18: "Vino, să ne îmbătăm de dragoste pînă dimineaţă, să ne desfătăm cu desmierdări!"

 

Braţul lui drept simte sexual trupul ei

Cântarea Cântarilor 2:6: "Să-şi pună mîna stîngă supt capul meu, şi să mă îmbrăţişeze cu dreapta lui!"

 

Cântarea Cântarilor 3:4: "Abia trecusem de ei, şi am găsit pe iubitul inimii mele. L-am apucat, şi nu l-am mai lăsat pînă nu l-am adus în casa mamei mele, în odaia celei ce m'a zămislit." Deci, cu alte cuvinte, ea nu a fost căsătorită cu el, iar atunci când ea l-a gasit, ea l-au dus înapoi în camera ei de a avea sex cu el. Dacă ea era casatorită cu el, ea nu îl lua cu ea la "casa mamei". Ea l-ar lua la casa lor.

 

Cântarea Cântarilor 3:10: "Stîlpii i -a făcut de argint, rezemătoarea de aur, scaunul de purpură; iar mijlocul împodobit cu o ţesătură aleasă, lucrată de dragostea fiicelor Ierusalimului."

 

Fantezii despre o fată el numeşte "sora". Vaginul ei gusta ca vinul pentru el. Şi au făcut sex toată noaptea. După ce a mulţumit-o foarte bine, dorea dacă el ar fi fost fratele ei că ea să nu trebuie să-l ia acasă în secret.

 

Cântarea Cântarilor 4:9: "Mi-ai răpit inima, soro, mireaso, mi-ai răpit inima numai cu o privire, numai cu unul din lănţişoarele dela gîtul tău!"

 

Cântarea Cântarilor 4:10: "Ce lipici în desmierdările tale, soro, mireaso! Desmierdările tale preţuiesc mai mult decît vinul, şi mirezmele tale sînt mai plăcute decît toate miroznele!"

 

Cântarea Cântarilor 4:12: "Eşti o grădină închisă, soro, mireaso, un izvor închis, o fîntînă pecetluită."

 

Dormea cu soră-sa

Cântarea Cântarilor 5:4-7: "Dar iubitul meu a vîrît mîna pe gaura zăvorului, şi mi -a fost milă de el atunci. Deschis la mine, sora mea, draga mea, porumbelul meu, unul meu perfect. Capul meu este ud cu roua, parul meu cu umezeala din noapte. I-am dat jos haina mea trebuie să o iau din nou? I-am spălat picioarele mele, trebuie să-le murdăresc din nou? inima mea a început să lire pentru el."

 

Cântarea Cântarilor 5:8: " Vă rog ferbinte, fiice ale Ierusalimului, dacă găsiţi pe iubitul meu, ce -i veţi spune?... Că sînt bolnavă de dragoste!"

 

Vaginul ei gusta can vinul

Cântarea Cântarilor 7:1-4: "Ce frumoase îţi sînt picioarele în încălţămintea ta, fată de domn! Marginile rotunde ale coapsei tale sînt ca nişte lănţişoare de pus la gît, lucrate de mînile unui meşter iscusit. 2 Pîntecele tău este un pahar rotund, de unde nu lipseşte vinul mirositor; trupul tău este un snop de grîu, încins cu crini. 3 Amîndouă ţîţele tale sînt ca doi pui de cerb, ca gemenii unei căprioare. 4 Gîtul tău este ca un turn de fildeş; ochii tăi sînt ca iazurile Hesbonului, de lîngă poarta Bat-Rabim"

 

Cântarea Cântarilor 7:5-9: "Capul tău este cum e Carmelul, şi părul capului tău este ca purpura împărătească: pînă şi un împărat ar fi înlănţuit de pletele tale!... 6 Ce frumoasă şi ce plăcută eşti, tu, iubito, în mijlocul desfătărilor! 7 Statura ta este ca finicul, şi ţîţele tale ca nişte struguri. 8 Îmi zic: ,,Mă voi sui în finic, şi -i voi apuca crăcile!`` Atunci ţîţele tale vor fi ca strugurii din vie, mirosul suflării tale ca al merelor. 9 Şi gura ta toarnă un vin ales, care curge lin ca răspuns la desmierdările mele, şi alunecă pe buzele noastre cînd adormim!"

 

Dormea cu soră-sa toată noapte

Cântarea Cântarilor 7:11: "Vino, iubitule, haidem să ieşim pe cîmp, să mînem noaptea în sate!"

 

Ea a dorit, dacă el ar fi fost fratele ei, aşa că nu trebuie să-l ia acasă cu ea în secret.

Cântarea Cântarilor 8:1-3: "O! de ai fi fratele meu, care a supt la ţîţele mamei mele! Cînd te-aş întîlni în uliţă, te-aş săruta, şi nimeni nu m'ar ţine-a de rău. 2 Te-aş lua şi te-aş aduce la casa mamei mele; ea m'ar învăţa să-ţi dau să bei vin mirositor, must din rodiile mele. 23 Mîna lui cea stîngă să fie supt capul meu, şi dreapta lui să mă îmbrăţişeze!" Ea a dorit, dacă el ar fi fost fratele ei biologic, astfel ea poate să-l ducă acasă, fără secrete şi acolo el poate avea sex cu ea tot timpul!

 

Dacă condamnaţi pofta sexuală, fanteziile sexuale si dorintele sexuale atunici o condamnţi pe Dumnezeu?

Una din preocupările majore despre sexualitate pentru Creştini este dorinţa sexuală. Ei simt că, în conformitate Matei 5:28: "Dar Eu vă spun că ori şi cine se uită la o femeie, ca s'o poftească, a şi preacurvit cu ea în inima lui." că, dacă pofteşti după o femeie comiţi adulter. Aşa că pofta sexuală este o mare preocupare.

 

Matei 5:28-30: este înţeleasă foarte greşit şi scoasă din context. Aici Isus vorbea cu bărbaţi care în inima lor doreau să seducă soţia altui bărbat sau doreau să fure soţia altui bărbat, de a face soţia lor. Mai mult de atât dorinţa de a înterţine relaţii sexuale cu soţia altui bărbat fără permisiunea soţului femeii. Asta ar fi o ofensă şi un păcat impotriva soţului femeii.

 

Dumnezeu a conceput fiecare detaliu al sexualitatăţii noastre şi a spus că a este foarte bine.

O parte importantă a creaţiei lui Dumnezeu, este pofta sexuală si fanteziile sexuale.

 

În cazul în care o persoană ar putea elimina 100% pofta sexuală şi fanteziile sexuale atunci creaţia sexuală lui Dumnezeu nu ar mai funcţiona. Fără dorinţa sexuală, fantezile sexuale şi hormonii sexuali atuncea nu ar mai fii copii şi rasa umană ar dispărea de pe pământ.

 

Uitaţivă la dorinţa sexuală pe care Dumnezeu le-a proiectat în animale. Aţi condamna animalele pentru în care Dumnezeu le-a creat să acţioneze? Atuncea de ce condamnaţi oamenii? Dumnezeu a creat oameni la fel cu o dorinţă sexuală puternică. Care a fost lista de legii sexuale pe care Dumnezeu la dat lui Adam şi Eva?

 

Înainte de pubertate majoritatea copiilor au fantezii sexuale puţine sau deloc.

Cele mai multe pofte sexuale, fantezii sexuale si dorintele sexuale au loc după pubertate. Inainte de pubertate, băieţii se jucat cu băieţi si fetele cu fete şi dau nume sexului opus. După pubertate şi creşterea numărului de hormoni sexuali băieţii alerga după fete şi fetele după băieţii (depinde de orientarea sexuală pe care Dumnezeu le-a dat). Şi este o creştere mare a dorinţei sexuale şi a fantezilor sexuale. Asta este creaţia lui Dumnezeu, nu a noastră ci a lui Dumnezeu. Dumnezeu ne-a dat o dorinţă sexuală puternică din multe motive. Asta este creaţia lui Dumnezeu deci nu o condamnaţi. Avem nevoie să aplicăm legea de dragoste pe ea.

 

Nu doar citiţi o singură versetă din Biblie (Matei 5:28) şi trageţi concluzia despre dorinţa sexuală umană, cum mulţi o fac.

 

Uitaţivă la Cântarea Cântarilor şi toată dorinţa sexuală în afara căsătoriei. Uitaţivă la toată dorinţa sexuală din biblie şi că nu este condamnat. Isus nu a venit să aducă modificări sexualiţii, înafară de legea dragostei. El nu a venit să condamne fiecare dintre poftele şi fantezile sexuale proiectate de Dumnezeu. Predica de pe Munte a fost înţeles foarte greşit şi a adus mult legalism în Biserică. Dacă Dumnezeu a avut probleme cu sexualitatea noastră el ar fi dat lui Adam şi Eva o lungă listă de reguli de sexuale. El nu a făcut-o.

 

Dorinţa este înţeles foarte gerşit şi utilizat în mod abuziv de catre oameni. Ei au uitat că Dumnezeu a creat-o şi a spus că este bine. Avem nevoie să aplicăm legea de dragoste pe ea.

 

Dorinţa (ispita) nu este necurată. Dorinţa rea adevărată este. Dorinţa de a ucide. Dorinţa de a fura. Dorinţa de a minţii. de a rănii pe cineva sau de a urâ pe cineva.

 

Este demostrat ca omul preistoric făcea sex pentru placere, nicidecum doar pentru reproducere. Sexul in grup si jucăriile sexuale existau in societatile primitive şi erau un mod de a construi legaturi culturale.

 

Dorinţa şi fantezia sexuală nu este necurată, este creaţia lui Dumnezeu. Regele David şi Solomon şi multe alte personaje din Biblie, au avut dorinţă la multe femei, şi nu rea nimic rău cu ea.

 

Articol Recomandat: Legea dragostei, Isus a schimat toată legiile la legea dragostei

 

 

Tweet

 

 

Înapoi în meniu

 

Înapoi pe pagina principală